1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Comments on Profile Post by Spectator

  1. Marshmalo
    Marshmalo
    lol yes thats where the names come from though I was actually thinking of removing all Warhammer referances as the lore dosnt really represent much from WH anymore, and the WH world has sadly been destroyed in the whole end times storyline. Plus they removed High Elves which I can never forgive them for :(
    Nov 14, 2018
  2. Spectator
    Spectator
    i see, and OMG lol I said just started reading end times, I'm just gonna assume you are trolling when you say High elves are removed. I'm sure Teclis will find a way to fix all of this tho the point I'm at right now the elves haven't done much apart from just killing each other over and over.
    Nov 15, 2018
  3. Marshmalo
    Marshmalo
    Oh really sorry that was stupid, yes I am trolling you I don't know what happens in the end times as I havnt read the books.
    I feel I should leave this conversation now lol, PM me when you've finished the book and let me know what you think :P
    Nov 16, 2018
  4. Spectator
    Spectator
    hahahaha Np.
    Nov 17, 2018
  5. Spectator
    Spectator
    OK, WTF was End times LOL. The elves (Aeleves facepalm) basically just killed each other and were mostly useless then got raped eternally by Slannesh so yea definitely rooted for the wrong guys. Teclis better have been secretly working for Chaos gods otherwise report him for trolling.
    Jan 1, 2019
  6. Spectator
    Spectator
    The skaven just ruined everyone before chaos even attacked. The 180s on most characters before their stupid deaths and even more stupid resurrections...
    Meh still the story had some interesting plots to offer and I liked how everyone had to interact. Still tho a total masterpiece to Age of Sigmar. Know the outline so not interested at all in reading that.
    Jan 1, 2019